Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Λοβοτομή -ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ






Έτσι  όπως  μιλάει  ο  Τσίπρας,  είναι  σαν  να νομίζει ότι μας έχουν κάνει  λοβοτομή  και  σαν να νομίζει επίσης, ότι  πέτυχε  κιόλας . Ας  μάθει  λοιπόν  ότι δεν  έχει  πετύχει  η  τουλάχιστον  σε  όλους.  Ανησυχεί  το  παλληκάρι  μην  γίνουν  οι  εργαζόμενοι  βορά  στο  κεφαλαίο  και  μάλιστα  με  ευθύνη  του  ΚΚΕ .
Βρε  Αλέξη  μου  εσύ  με  τους  εργατοπατέρες  της  ΓΣΕΕ  δεν  ξεκινήσατε,  μέσα  στο  νεφέλωμα  της  Ευρώπης  των  λαών…. του  ΝΑΙ  στο  Μάαστριχ , της  «έκπτωσης»; Εσείς δεν ξεκινήσατε  αρχίζοντας  από  τα  ωράρια,  τα προγράμματα στειτζ,  τους ωρομίσθιους  και  εθίζατε  του  εργαζόμενους,  σαν  γνήσιοι  ρεφορμιστές,  σε  απολιτικές   αντιλήψεις  διαχείρισης  και  όχι  ταξικής  σύγκρουσης;  Στον  συνδικαλιστικό  χώρο  με  τους  ΠΑΣΟΚους  τα  βρίσκατε  από  τότε  (γι αυτό  είναι  και  πιο  εύκολη  η  συγχώνευση  σήμερα)  ειδικά  εάν  επρόκειτο  να  αποκρουσθεί το  ΠΑΜΕ. 
Τολμώ  να  μιλήσω    για  μαύρο  μέτωπο,  αγκαζέ.  Μαζί  σε  όλα  και  μιλάμε  για  μεγάλη  μπόχα  που  ανεχόσουν  παλικάρι  μου ,τώρα  όμως  θα  ανέβεις  στην  Αλεξανδρούπολη  να  πάρεις  την  προίκα.  Έτσι  είναι  αυτά  όταν  ο  ρεφορμισμός - Σοσιαλδημοκρατία ετοιμάζεται  να  κυβερνήσει  - διαχειριστεί  τον  Καπιταλισμό  παίρνει  προίκα  την  ΓΣΕΕ.  Κοίτα  μην  σε  



γελάσουν  αυτοί  οι  κωλοπετσωμένοι.  Την  δικαιούσαι.  Πως  θα  περάσεις  τόσα  μέτρα  χωρίς  τους  εταίρους….
Εγώ   Αλέξη  επειδή  το  έχω  δει  το  έργο,  εδώ  και  πολλά  χρόνια  και  τολμώ  να  σου  πω  και  πιο  καλοπαιγμένο,  με  πρωταγωνιστές  τον  Αντρέα  κλπ,  θα  προτιμήσω  να  κρατήσω  αποστάσεις  από  εσένα  και  να  βρω  της  δυνάμεις  εκείνες  που  θέλουν  να  ανατρέψουν  τον  Καπιταλισμό.  Είμαι  βαθιά  πεισμένος  πως  εσύ  δεν  έχεις  τέτοιες  προθέσεις  γιατί  αν  είχες  ΔΕΝ  θα  αλληθώριζες  προς  Ομπάμα  μεριά  και  πολύ  περισσότερο  δεν  θα  αναλάμβανες  εργολαβικά    Αντικομουνισμό-ΑντιΚΚΕ,  σε  μορφή  υστερίας.  Γιατί  αλλιώς, πως  θα  σε  εμπιστευτούν  να  παίξεις  και  εσύ  στο  Αστικοδημοκρατικό  γαϊτανάκι;  Πρέπει  να  δώσεις  κυρίως  αντικομουνιστικές  εξετάσεις.  Εγώ  είμαι  σίγουρος  θα  πετύχεις.  Έχεις  πεπειραμένους,  σε  αυτό  τον  τομέα,  συνεργάτες  από  την  εποχή  του  προβοκατόρικου  ΚΚΕ εσωτερικού (  και  μόνο  από  τον  τίτλο  μπορεί  να  καταλάβει  κανείς…).  Πού  τους   θυμήθηκες  τους  βρικόλακες  και  τους  ανέφερες  μαζί  με  την  ΕΔΑ;
Αν  μου  επιτρέπεις,  θέλω  να  σου  πω  επίσης  πως  εγώ  δεν  τσιμπάω  στις  απόψεις  που  προσπαθείς  να  περάσεις  για  το  προφίλ  του  Αγωνιστή.  Αναφέρομαι   στον  μακαρίτη  τον  Χρόνη.  Προβάλετε  με  ιδιαίτερη  περηφάνια  την  δήλωση  του,  πως  όταν  κατάλαβε  πως  δεν  μπορεί  να  αλλάξει  το  σύστημα  αυτός,  προσπάθησε  να  μην  τον  αλλάξει  το  σύστημα… Τι  «επαναστατική»  σκέψη!  Τι  φωτεινό  παράδειγμα  για  τους  νέους!  Μας  λέει,  τελεία  και  παύλα  δεν  αλλάζει  τίποτα  και  ας  δούμε  τι  θα  κάνει  ο  καθένας  ώστε να μην  μαγαριστεί  από  τον  Καπιταλισμό…
Φίλε  λάτρη  του  Χρόνη,  ο  καπιταλισμός  από  την  στιγμή  που  θα  σε  πείσει   ότι  δεν  μπορείς  να  τον  αλλάξεις  όλα  τα  αλλά, ότι  και  να  κάνεις  τα  έχει  γραμμένα  στα  αρχίδια  του. Και  εγώ  καταλαβαίνω    52  χρονών  πια  (πως  περνούν  τα  χρόνια ).  Ναι, δεν  θα  έχω  την  χαρά  της  αταξικής  κοινωνίας  όμως  ο  αγώνας  έχει  την  λογική  της  σκυταλοδρομίας . Δεν  παραιτούμαστε  δεν  ζητάμε  λιγότερα  από  αυτά  που  μας  ανήκουν  δεν  μπολιάζουμε  την  λογική  μας  με  σκέψεις  που  έχουν  στον  πυρήνα  τους  τον  συμβιβασμό…  Αλλά  σε  ποιον  τα  λέω;
 Κράτησε  εσύ  τον  Χρόνη  εγώ  κρατώ  τον  αγωνιστή  που  δίνει  κάθε  μέρα  την  μάχη  και  για  το  μακρινό  όραμα    αλλά  ταυτόχρονα    και  για  την  καθημερινή  επιβίωση . Αυτόν  που  δεν  συμβιβάζεται  παρόλα τα  χαστούκια,  τις  αποτυχίες,  τα  πισωγυρίσματα.  Αυτόν  που  μέσα  από  τα  σφιγμένα  δόντια  του  λέει:  ΚΟΥΦΑΛΕΣ  ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ  ΘΑ  ΣΑΣ  ΠΑΡΩ  ΤΗΝ  ΕΞΟΥΣΙΑ…!!!
 
ΥΓ.   Δεν  επικόλλησα  ένα  από  τα  πολλά  άρθρα  στο  διαδίκτυο. Το  έγραψα  εγώ  με  τις  λίγες  γνώσεις  που  έχω,  Όμως  είναι  αυτό  που  σκέπτομαι,  αυτό  που  θέλω  και  που  από  15  χρονών   έχω  ονειρευτεί   και  παλεύω.  Εγώ   δεν  δίνω  εν  λευκό  σε  κανέναν  το  δικαίωμα  να  μιλά  για  μένα  και  δεν  εννοώ  μόνο  εσένα.  Γιατί  Αλέξη,  αισθάνθηκα  να  με  προσβάλεις  και  κυρίως  σκόπιμα  να  με  παραπλανείς…
Γεια  και  χαρά . 
 
Πάτροκλος Κ.
 
Είναι το κείμενο ενός  φίλου, ακροατή, εργάτη από την εφηβεία και καλλιτέχνη στην ωριμότητα. Συνεπή κομμουνιστή  στις πολιτικές απόψεις και όσο μπορεί και στον τρόπο ζωής. Για όσους βιαστούν να τον κατηγορήσουν, ας θυμηθούν ή ας μάθουν  τι έλεγαν οι ΠΑΣΟΚΟΙ στις παραμονές του 1981, προς όλους τους τότε αριστερούς, που αμφισβητούσαν τις «σοσιαλιστικές προτάσεις» του Α.Παπανδρέου, το πολιτικό «ήθος» και τις πλούσιες υποσχέσεις του. Αν δεν μπορούν να κάνουν ούτε αυτό επειδή βιάζονται να φύγει ο Σαμαράς, ας περιμένουν τον ΣΥΡΙΖΑ της διαχείρισης της εξουσίας μέσα στο πλαίσιο της Ευρωζώνης και τα συζητάμε τότε.  Αν δεν είναι πολύ αργά.
Θύμιος Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου