Από rizospastis
«Κλείδωσαν» και το χρονοδιάγραμμα
Για «πρώτα πιάτα» ΕΥΑΘ, Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, ΔΕΠΑ, ΔΕΣΦΑ, ΛΑΡΚΟ κ.ά.
Κυβέρνηση και ιμπεριαλιστικοί οργανισμοί βάζουν μπροστά το σχέδιο για τις ιδιωτικοποιήσεις - μαμούθ για τα 50 δισ. ευρώ που ετοιμάζονται να παραδώσουν στα μονοπώλια και άλλους «επενδυτές». Βασικοί και συγκεντρωμένοι κλάδοι, νευραλγικές υποδομές, μεταφορές - δίκτυα, φιλέτα δημόσιας γης, η περιουσία του λαού εκχωρείται «σούμπιτη», με κλιμάκωση από φέτος και μέχρι το 2015. Ηδη έχουν καταλήξει και στο χρονοδιάγραμμα, το οποίο και περιλαμβάνεται στην έκθεση της τρόικας.
Για φέτος (2011) έχουν προβλέψει 5 δισ. ευρώ και ακόμη 10 δισ. ευρώ για το 2012. Οπως προκύπτει από τη σχετική λίστα στην επόμενη διετία, μέχρι και το 2013, σκοπεύουν να ξεπουλήσουν μέχρι και την τελευταία «καρφίτσα» που έχει απομείνει σε δημόσιες επιχειρήσεις. Προς τα τέλη του 2013 και μέχρι το 2015 κλιμακώνουν και με τα φιλέτα δημόσιας γης.
2011 (5 δισ. ευρώ): Στο σφυρί, για φέτος, ετοιμάζουν: ΕΥΑΘ (τουλάχιστον 40%), Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (σύμβαση επέκτασης), ΟΠΑΠ (σύμβαση επέκτασης και στη συνέχεια το 34%), ΟΛΘ (ποσοστό 23,3%), κρατικά λαχεία, ΕΑΣ (99,8%), Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο (34%), ΔΕΠΑ (55%), ΔΕΣΦΑ (31%), ΤΡΑΙΝΟΣΕ (100%), ΛΑΡΚΟ (55,2%), ΟΔΙΕ (100%), άδειες κινητής τηλεφωνίας, Καζίνο Πάρνηθας (49%), ΕΛΒΟ (72,6%). Επίσης, κομμάτια από το παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού («Ελληνικό 1»), όπως και κρατική ακίνητη περιουσία (πακέτο 1). Ηδη, έχουν ολοκληρώσει με το 10% του ΟΤΕ.
2012 (10 δισ. ευρώ): Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (πώληση τουλάχιστον 21%), ΕΛΠΕ (35,5%), Αγροτική Τράπεζα (38,6%), Εγνατία Οδός, ΕΛΤΑ (τουλάχιστον 40%), Λιμένες 1, ΕΥΔΑΠ (27,3%), Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, κρατική ακίνητη περιουσία 2, ΔΕΗ (17% και πώληση περιουσιακών στοιχείων), ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι 1, περιφερειακά αεροδρόμια 1, Ελληνικό 2, κρατική ακίνητη περιουσία 3, ψηφιακό φάσμα 1, ΕΥΑΘ (αδιευκρίνιστο ποσοστό), ελληνικά χρυσωρυχεία 1.
2013 (7 δισ. ευρώ): Κρατική ακίνητη περιουσία 4, ελληνικά χρυσωρυχεία 2, ψηφιακό φάσμα 2, ΕΥΔΑΠ (αδιευκρίνιστο ποσοστό), ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι 2.
2014 (13 δισ. ευρώ): Δημόσια ακίνητη περιουσία, ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι 3.
2015 (15 δισ. ευρώ): Δημόσια ακίνητη περιουσία, ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι 4.
Για φέτος (2011) έχουν προβλέψει 5 δισ. ευρώ και ακόμη 10 δισ. ευρώ για το 2012. Οπως προκύπτει από τη σχετική λίστα στην επόμενη διετία, μέχρι και το 2013, σκοπεύουν να ξεπουλήσουν μέχρι και την τελευταία «καρφίτσα» που έχει απομείνει σε δημόσιες επιχειρήσεις. Προς τα τέλη του 2013 και μέχρι το 2015 κλιμακώνουν και με τα φιλέτα δημόσιας γης.
2011 (5 δισ. ευρώ): Στο σφυρί, για φέτος, ετοιμάζουν: ΕΥΑΘ (τουλάχιστον 40%), Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (σύμβαση επέκτασης), ΟΠΑΠ (σύμβαση επέκτασης και στη συνέχεια το 34%), ΟΛΘ (ποσοστό 23,3%), κρατικά λαχεία, ΕΑΣ (99,8%), Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο (34%), ΔΕΠΑ (55%), ΔΕΣΦΑ (31%), ΤΡΑΙΝΟΣΕ (100%), ΛΑΡΚΟ (55,2%), ΟΔΙΕ (100%), άδειες κινητής τηλεφωνίας, Καζίνο Πάρνηθας (49%), ΕΛΒΟ (72,6%). Επίσης, κομμάτια από το παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού («Ελληνικό 1»), όπως και κρατική ακίνητη περιουσία (πακέτο 1). Ηδη, έχουν ολοκληρώσει με το 10% του ΟΤΕ.
2012 (10 δισ. ευρώ): Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (πώληση τουλάχιστον 21%), ΕΛΠΕ (35,5%), Αγροτική Τράπεζα (38,6%), Εγνατία Οδός, ΕΛΤΑ (τουλάχιστον 40%), Λιμένες 1, ΕΥΔΑΠ (27,3%), Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, κρατική ακίνητη περιουσία 2, ΔΕΗ (17% και πώληση περιουσιακών στοιχείων), ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι 1, περιφερειακά αεροδρόμια 1, Ελληνικό 2, κρατική ακίνητη περιουσία 3, ψηφιακό φάσμα 1, ΕΥΑΘ (αδιευκρίνιστο ποσοστό), ελληνικά χρυσωρυχεία 1.
2013 (7 δισ. ευρώ): Κρατική ακίνητη περιουσία 4, ελληνικά χρυσωρυχεία 2, ψηφιακό φάσμα 2, ΕΥΔΑΠ (αδιευκρίνιστο ποσοστό), ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι 2.
2014 (13 δισ. ευρώ): Δημόσια ακίνητη περιουσία, ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι 3.
2015 (15 δισ. ευρώ): Δημόσια ακίνητη περιουσία, ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι 4.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου