Συνάντηση με αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ) είχε χτες η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα,
στην έδρα της ΚΕ του Κόμματος στον Περισσό. Αντικείμενο της συζήτησης
ήταν η στρατηγική ιδιωτικοποίησης και απελευθέρωσης των αερομεταφορών
από την ΕΕ και την ελληνική κυβέρνηση, άξονες της οποίας είναι η
ιδιωτικοποίηση της λειτουργίας των ελληνικών αεροδρομίων και της
διαχείρισης της αεροναυτιλίας, που θα έχει αρνητικές συνέπειες για τους
εργαζόμενους και συνολικά για το λαό, ενώ υπονομεύει και τα κυριαρχικά
δικαιώματα της χώρας.Μετά τη συνάντηση, η Αλέκα Παπαρήγα έκανε
την ακόλουθη δήλωση: «Από τα πρώτα ζητήματα που θα θέσουμε και με την
ευκαιρία των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης, αλλά και μέσα στο
πλαίσιο της δράσης, είναι να μην προχωρήσει η αποκρατικοποίηση της
Υπηρεσίας Πολιτικής
Αεροπορίας και οι ιδιωτικοποιήσεις αεροδρομίων κ.λπ., όπου δεν έχει προχωρήσει, γιατί δυστυχώς στα Σπάτα έχει γίνει. Θεωρώντας ότι όχι μόνο πρέπει να ανήκουν γενικά στο κράτος, αλλά πρέπει να υπόκεινται σε έναν ενιαίο πανελλαδικό σχεδιασμό, παίρνοντας υπόψη τις ιδιομορφίες, τα έσοδα στον κρατικό προϋπολογισμό, τις συνθήκες και τους όρους εργασίας των εργαζομένων.
Γιατί επίσης συνδέεται το ζήτημα και με τον τουρισμό, αλλά και με ζητήματα που έχουν σχέση με τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας. Ξέρουμε πάρα πολύ καλά ότι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας έχει σχέση και με το FIR. Μας ανησυχεί πάρα πολύ, γιατί γνωρίζουμε ότι υπάρχει σχεδιασμός η ευθύνη του FIR να περάσει σε άλλες χώρες, σε άλλο έδαφος, είτε στην Ιταλία, είτε στη Ρουμανία. Διαβεβαιώσαμε την Ομοσπονδία ότι είναι από τα θέματα εκείνα που θα τεθεί στη Βουλή επώνυμα και όχι με ένα γενικό θέμα "όχι στις αποκρατικοποιήσεις"».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Β. Αλεβιζόπουλος, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Σήμερα η Ομοσπονδία μας ενημέρωσε τη Γενική Γραμματέα για δύο θέματα. Το πρώτο είναι η εκποίηση των ελληνικών αεροδρομίων, στο οποίο η Ομοσπονδία είναι εντελώς αντίθετη. Ηδη έχουμε ξεκινήσει συναντήσεις στην περιφέρεια με τους τοπικούς παράγοντες, Επιμελητήρια, Εργατικά Κέντρα, εργαζόμενους προκειμένου να τους περάσουμε το μήνυμα να μην περάσουν σε ξένα χέρια, σε ιδιώτες τα ελληνικά αεροδρόμια.
Το δεύτερο είναι το FIR Αθηνών. Θεωρούμε ότι είναι ένα πάρα πολύ μεγάλο, εθνικό θέμα το οποίο αναλυτικά συζητήσαμε με το ΚΚΕ και ζητούμε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας να παραμείνει καθαρά στο κράτος, μια κρατική υπηρεσία, διότι παίζει καθοριστικό ρόλο στην κοινωνία, στην οικονομία, στον τουρισμό και στην εθνική ασφάλεια της χώρας μας. Και ιδιαίτερα σε θέματα που αφορούν σε καθαρά εθνικά ζητήματα, όπως είναι οι διεθνείς αεροδιάδρομοι, όπου αν περάσει σε ιδιωτικά χέρια χάνεται, αν θέλετε, κεκτημένη περιουσία του ελληνικού λαού. Επίσης, αφορούν τα θέματα του εναέριου χώρου».
Αεροπορίας και οι ιδιωτικοποιήσεις αεροδρομίων κ.λπ., όπου δεν έχει προχωρήσει, γιατί δυστυχώς στα Σπάτα έχει γίνει. Θεωρώντας ότι όχι μόνο πρέπει να ανήκουν γενικά στο κράτος, αλλά πρέπει να υπόκεινται σε έναν ενιαίο πανελλαδικό σχεδιασμό, παίρνοντας υπόψη τις ιδιομορφίες, τα έσοδα στον κρατικό προϋπολογισμό, τις συνθήκες και τους όρους εργασίας των εργαζομένων.
Γιατί επίσης συνδέεται το ζήτημα και με τον τουρισμό, αλλά και με ζητήματα που έχουν σχέση με τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας. Ξέρουμε πάρα πολύ καλά ότι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας έχει σχέση και με το FIR. Μας ανησυχεί πάρα πολύ, γιατί γνωρίζουμε ότι υπάρχει σχεδιασμός η ευθύνη του FIR να περάσει σε άλλες χώρες, σε άλλο έδαφος, είτε στην Ιταλία, είτε στη Ρουμανία. Διαβεβαιώσαμε την Ομοσπονδία ότι είναι από τα θέματα εκείνα που θα τεθεί στη Βουλή επώνυμα και όχι με ένα γενικό θέμα "όχι στις αποκρατικοποιήσεις"».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Β. Αλεβιζόπουλος, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Σήμερα η Ομοσπονδία μας ενημέρωσε τη Γενική Γραμματέα για δύο θέματα. Το πρώτο είναι η εκποίηση των ελληνικών αεροδρομίων, στο οποίο η Ομοσπονδία είναι εντελώς αντίθετη. Ηδη έχουμε ξεκινήσει συναντήσεις στην περιφέρεια με τους τοπικούς παράγοντες, Επιμελητήρια, Εργατικά Κέντρα, εργαζόμενους προκειμένου να τους περάσουμε το μήνυμα να μην περάσουν σε ξένα χέρια, σε ιδιώτες τα ελληνικά αεροδρόμια.
Το δεύτερο είναι το FIR Αθηνών. Θεωρούμε ότι είναι ένα πάρα πολύ μεγάλο, εθνικό θέμα το οποίο αναλυτικά συζητήσαμε με το ΚΚΕ και ζητούμε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας να παραμείνει καθαρά στο κράτος, μια κρατική υπηρεσία, διότι παίζει καθοριστικό ρόλο στην κοινωνία, στην οικονομία, στον τουρισμό και στην εθνική ασφάλεια της χώρας μας. Και ιδιαίτερα σε θέματα που αφορούν σε καθαρά εθνικά ζητήματα, όπως είναι οι διεθνείς αεροδιάδρομοι, όπου αν περάσει σε ιδιωτικά χέρια χάνεται, αν θέλετε, κεκτημένη περιουσία του ελληνικού λαού. Επίσης, αφορούν τα θέματα του εναέριου χώρου».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου